اعزام کادر درمان به دانمارک در سال 2021

اعزام کادر درمان به دانمارک

اعزام کادر درمان به دانمارک


اعزام کادر درمان به دانمارک

شرایط :

آیا تا به حال در مورد مهاجرت به دانمارک چیزی شنیده اید؟ شرایط اعزام کادر درمان به دانمارک چگونه است؟ برای این مهاجرت چقدر هزینه لازم است؟ چه موسسه ای می تواند در این امر به کادر درمان کمک کند؟

این سوالات، سوالاتی هستند که به میزان زیادی در اینترنت و در بین دوستان رد و بدل می شود.اگر شما هم جزء کادر درمان هستید و می خواهید به دانمارک مهاجرت کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

شرایط لازم برای مهاجرت کادر درمان به دانمارک

درباره اعزام کادر درمان به دانمارک چه می دانید؟

دانمارک در قاره سرسبز اروپا واقع شده است و جمعیت آن به حدود ۵۷۰۰۰۰۰ نفر می رسد. این کشور به قدری امنیت بالایی دارد که جزء پنجمین کشور امن، در جهان معرفی شده است. دانمارک از شرایط اقتصادی و سیاسی بسیار پایدار و خوبی برخوردار است، همچنین مردم این کشور آرام هستند و از خشونت دوری می کنند.

کشور دانمارک برای هر شخصی چه دانشجو و چه کادر درمان، کاملا امن است و جزء کشور های صلح طلب های جهان به حساب می آیند، از طرفی کادر درمانی که به این کشور اعزام می شوند، حقوق بالایی دریافت می کنند.

اعزام کادر درمان به اسپانیا

مزایای ورود پزشکان، پرستاران و دندان پزشکان به کشور دانمارک

از شرایط عمومی ورود کادر درمان به دانمارک می توان گفت که کادر درمان از روزی که پای خود را در خاک کشور دانمارک می گذارند، تحت پوشش بیمه کامل قرار خواهند گرفت.

از طرفی از روزی که کادر درمان وارد کشور دانمارک می شود، به آن ها اجازه کار داده می شود. اگر این اشخاص بخواهند در کشور دانمارک، کاری به جز درمان انجام دهند، تا زمان قبولی در امتحانات باید تحمل کنند تا سپس استخدام شوند.

حتی یکی از مزیت های اعزام کادر درمان به دانمارک، این است که فرزندان و همسران کادر درمان هم می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. از طرفی فرزندان کادر درمان می توانند از خدمات آموزشی رایگان این کشور استفاده کنند و همسران کادر درمان از حقوق برخوردار می شوند.

شرایط اعزام پزشکان به دانمارک

اول از همه باید مدارک خودتان را به صورت کامل به اشخاص مربوطه ارائه بدهید، بررسی این مدارک بین ۱۶ تا ۲۲ ماه به طول می انجامد. اگر مدارک تایید شود، برای اعزام کادر درمان به دانمارک، به همراه همسران و فرزندانشان اقدام می شود. برای اعزام پزشکان و خانواده های آن ها، ویزای ۳ ساله صادر می کنند.

مدارک باید در اپیک آمریکا، به صورت کامل بررسی و تایید شوند، همچنین این مدارک باید مورد تایید وزارت بهداشت دانمارک قرار بگیرد. از طرفی وزارت امور خارجه دانمارک هم وظیفه تایید این مدارک را دارد.

اشخاص تا یک سال به صورت رایگان می توانند به فراگیری زبان بپردازند. اما این اتمام ماجرا نیست و با پزشکان عمومی به مدت یک سال پس از اینکه امتحان زبان و امتحان پزشکی خود را دادند، قرارداد بسته می شود.

اعزام کادر درمان به دانمارک، کار نسبتا آسانی است فقط مراحل آن کمی زمان بر است. حال ممکن است بپرسید شرایط پزشک متخصص چگونه است؟ باید بگوییم که کشور دانمارک با متخصصان به مدت ۶ ماه قرارداد می بندد، اما این قرارداد، کارورزی با حقوق کامل می باشد.

زمانی که ویزای ۳ ساله پزشکان تمام شود، کشور دانمارک برای آن ها، ویزای دائم و پاسپورت دائمی صادر می کند، این پاسپورت و ویزا، شامل حال کل اعضای خانواده می شود.

شرایط اعزام دندان پزشکان به دانمارک

شرایط اعزام کادر درمان به دانمارک تا حدودی مشابه به هم می باشد به گونه ای که شرایط اعزام دندان پزشکان کاملا مشابه شرایط اعزام پزشکان است اما فقط یک تفاوت کوچک با هم دارند.

تفاوتی که شرایط اعزام دندان پزشکان با شرایط اعزام پزشکان دارد، این است که، تائید اپیک آمریکا برای دندان پزشکان لازم نیست.

شرایط اعزام پرستاران به دانمارک

خبر خوش اینکه پرستاران راحت تر می توانند به این کشور امن سفر کنند، شرایط سفر آن ها مانند شرایط اعزام پزشکان است؛ اما تفاوت های زیادی هم دارند. اعزام کادر درمان به دانمارک از جمله پرستاران، به تایید وزارت بهداشت دانمارک وابسته است، اما تفاوتی که این دو با هم دارند این است که پرستاران نیازی به تایید اپیک آمریکا ندارند.

همچنین نیازی نیست که پرستاران امتحان RN بدهند. از طرفی بررسی مدارک اعزام پرستاران به دانمارک هم حدود ۶ تا ۸ ماه است.

موسسه کاریابی بین المللی آرین

اگر قصد مهاجرت به کشور دانمارک دارید، باید بگوییم که انتخاب یک موسسه معتبر که شما را همراهی کند، بسیار مهم است. ما به شما موسسه کاریابی بین المللی آرین را معرفی می کنیم. این موسسه برای اعزام کادر درمان به دانمارک، به خصوص پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران خیلی کمک می کند.

موسسه کاریابی بین المللی آرین، زیر نظر مستقیم وزارت کار کشور ایران قرار گرفته است، پس با خیال راحت می توانید چمدان خود را ببندید و راهی سفر شوید. این موسسه تا پایان کار همراه شما خواهد بود و از همراهی شما دست بر نمی دارد.

سخن پایانی

اعزام کادر درمان به دانمارک، در سال های اخیر به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است که این افزایش مهاجرت به علت شرایط عالی زندگی در این کشور است. کشور دانمارک طالب صلح بوده است و از امنیت بالایی برخوردار است. هر پزشک، دندان پزشک و پرستاری می تواند به این کشور مهاجرت کند؛ اما باید بداند که برای مهاجرت به همراهی یک موسسه قوی و معتبر نیاز دارد.

ما به شما موسسه کاریابی بین المللی آرین را معرفی کردیم، این موسسه یکی از بهترین موسسات در امر اعزام کادر درمان به دانمارک است. پس می توانید با خیال راحت وسایل خود را آماده کنید و راهی سفر شوید و همه چیز را به موسسه کاریابی بین المللی آرین بسپارید. بنابراین همین حالا به نشانی اینترنتی https://aryanapply.com/ مراجعه کنید و خودتان را برای یک سفر رویایی آماده نمایید.

یا جهت مشاوره تلفنی رایگان با شماره های زیر در تماس باشید :

 

همچنین بخوانید : اعزام کادر درمان به آلمان

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک خواستن؟ 
مشاوره رایگان
سلام! برای چت کردن در واتس اپ یکی از اعضای ما را در زیر کلیک کنید
ما معمولا در چند دقیقه پاسخ می دهیم
درخواست مشاورهاینستاگرام تماسواتساپ